Вул. Городоцька, 31

+380 322 55 41 35

Вул. Гнатюка, 20

+380 322 55 47 00

Пр. Шевченка, 21

+380 322 61 10 56

Завжди на зв'язку

+38 096 570 91 97 whatsapp telegram viber

park.avenue.ua.2003@gmail.com

Завжди на зв'язку

+38 096 570 91 97 whatsapp telegram viber

ПН-СБ – 10:00 - 19:00, НД – Вихідний

Park Avenue

Майстер клас зі створення фешн-ілюстрацій та еко-сумки від Park Avenue!

У листопаді 2020 року в мережі бутіків Park Avenue Художник Лесь Панчишин проводив майстер класи зі створення фешн ілюстрацій. Під час заходів ми хотіли показати не лише те, що мода і мистецтво тісно переплітаються, а й те, що мода - це і є мистецтво. 

Чи бували ви колись у музеях костюму? Можливо вам щастило розглядати ансамблі одягу людей з минулих століть у книжках чи альбомах. А як вам сукні жінок, наприклад, у Вікторіанську епоху? Такі наряди насправді схожі на витвори мистецтва, адже люди можуть одягнути й набагато простіший і більш функціональний виріб. Мода - це більше, ніж просто одяг. Це окремий вид комунікації і мистецтво подати себе певним чином завдяки одягу. Дискусія про моду і мистецтво існувала довго, проте з моменту створення інституту костюму і приєднання його до мистецького музея Метрополітен у Нью-Йорку все стало на свої місця. Більшість людей ніби погодились з тим, що мода - це все ж таки вид мистецтва. 

Переплетення різних видів мистецтва з модою досить різноманітне. Це і перфоменси під час показу, і костюми акторів в театрі та у фільмах, і колаборації між художниками і дизайнерами, унаслідок яких розробляється унікальна художня колекція одягу, взуття, аксесуарів або ж оригінальні принти. Часто дизайнери одягу черпають натхнення саме з фільмів, музики, художніх творів та скульптур. 

Історія Фешн-ілюстрації

Фешн-ілюстрація - це дуже цікавий підвид мистецтва в моді. Її історія починається вже понад 500 років тому. Звісно, первісний вигляд відрізняється від сучасного. 

Спершу на фешн-ілюстраціях зображали придворних дам і кавалерів, які були єдиними модниками того часу. А в 17 столітті фешн-ілюстрації почали прикрашати перші журнали про моду і перші глянці, адже фотографій тоді ще не було.

Таким чином лише в середині 20 століття в модних виданнях почали друкувати фото, а не ілюстрації, і це стало неочікуваною новинкою у сфері моди. Хоча фотографів ще довго не запрошували на модні покази, тому існувала такий вид діяльності, як ілюстрація-репортаж з показу, коли художники змальовували моделей з подіуму. У цей час ілюстратори знайшли ще одне нове застосування своїм витворам - рекламні ілюстрації для брендів. 

Друга половина 20 століття стала досить важкою епохою для фешн-ілюстрації, з’явилась телереклама і в глянцевих виданнях фотографії почали друкувати навіть на обкладинках. Тоді ілюстратори вчились поєднувати свої вміння з цифровим прогресом, адже образотворче мистецтво знаходить своє місце навіть у сучасному практичному світі. Людям завжди потрібне щось прекрасне, оригінальне, творче, щоб проявляти себе і збагачувати своє око та внутрішній світ.

Зараз фешн ілюстрації створюють і класичним способом, і завдяки комп’ютерній графіці. Ці два різні методи гармонійно розвиваються, доповнюючи надзвичайно красиву, різносторонню і багату сферу моди. Ілюстрації використовують під час розробки принтів для Домів мод і навіть брендів мас-маркету, модні блогери зображають їх у своїх постах як художні копії власних луків, глянцеві видання доповнюють ними фото зі зйомок, а бренди використовують ілюстрації навіть у рекламних кампаніях.

Отже, фешн-ілюстрація - це величезний напрям у мистецтві моди, який однозначно вартий нашої уваги.

Еко-сумка з фешн-ілюстрацією від Park Avenue

Після майстер класів в Інстаграмі parkavenue.ua відбувся конкурс. Підписники профілю обирали улюблену роботу з майстер класів “Червона доріжка і я”, “Силует New Look” та “Кашемірові обійми Loro Piana та Brunello Cucinelli”.

Перемогла робота з теми “Силует New Look”, на якій зображена тендітна модель в образі від Dior. Зображення з картини переможниці конкурсу перенесено на еко-сумку від Park Avenue! Завдяки мистецтву та творчості був створений унікальний виріб з оригінальним принтом. Це підтверджує ще раз, що фешн-індустрія і мистецтво не лише тісно переплетені, а й що мода - це і є мистецтво. 

Чому виникла саме така ідея?

Давайте уявимо цей момент, коли жінка йде на червоній доріжці. У неї все бездоганне - зачіска, манікюр, посмішка, макіяж, постава, а також красивий, чистий, найкращий одяг. Усе зроблено ідеально. Ця тема підкреслює важливість того, що жінці варто бути такою жіночною, граційною і красивою, з чистою душею і тілом вдома, на роботі, в театрі, з друзями та з батьками, ніби вона йде на червоній доріжці. Жінка - як так квітка, яка тішить око, надихає творити добро, любити людей. Фактично, цією грацією, красою, чистотою жінка дає натхнення чоловіками робити хороші справи і стає найкращим прикладом для дітей.

Мета жінки - виглядати щодня, як на червоній доріжці. Адже чисті думки і серце, мудрість, лагідність та любов - обов’язкові риси. Вона покликана давати життя, тому її роль в суспільстві неможливо переоцінити. Жінка повинна бути бездоганною у всіх сферах - як ззовні, так і всередині.

Про майстер класи

Кожен з учасників мав можливість відчути себе творцем цього ідеального образу, так як створював щось нове, відчував себе художником, дотичним до дизайну одягу.

Наступна тема - “Силует New Look”. Певним чином історія цього силуету знаходить своє місце у наш час. Давайте подумаємо чому.

У 1947 році Крістіан Діор запропонував жінкам силует New Look. Проте кутюр’є не винаходив його. Цей силует існував вже давно. Він надає жінці тендітного і романтичного вигляду, схожого до весняної квітки, яка починає розкриватись. Для New Look характерна підкреслена талія, спідниця розширена до низу і прилягаючий ліф.

Якщо Крістіан Діор не винаходив цей силует, чому New Look пов’язують саме з цим видатним дизайнером?

Давайте пригадаємо історію 20 століття. У 20-30-х роках після Першої світової війни жінки вперше за декілька століть почали знімати корсети. Раніше це вважалось непристойним, проте нові реалії вимагали змін.

По-перше, після війни багато жінок почали ходити на роботу, а корсет - елемент одягу, який одягали жінки вищого класу - вони не працювали, адже жінці в туго затягнутому корсеті було важко дихати, нахилятись, неможливо їсти і навіть самостійно одягатися. Також відхід корсетів пов’язують з діяльністю дизайнерів тих часів, зокрема з Коко Шанель, яка буквально звільнила жінок від травмуючого корсета і одягнула їх в одяг прямого силуету. В таких костюмах жінки могли ходити на роботу, займатись спортом і їздити за кермом. Худа жінка стрункої статури, яка веде активний спосіб життя, з короткою зачіскою і в зручному одязі - символ тих часів. Така мода тривала аж до кінця Другої світової війни. І хоча в той час жінки також працювали і вчились тримати на своїх тендітних плечах більше, ніж уявляли, вони скучили за модою і за жіночним силуетом.

 

Крістіан Діор відчув цей настрій і представив свою колекцію New Look, яку зразу полюбили жінки, оскільки цей одяг підкреслював витонченість і слабкість жінки, яку потрібно оберігати. Але багато жінок та інших дизайнерів того часу вважали такі сукні марнотратством, адже для виготовлення спідниці моделі півсонце потрібно в декілька разів більше тканини, ніж для спідниці-олівця. На пошиття однієї сукні кутюр’є міг витратити від 9 до 72 метрів тканини, а їхня вага могла бути до 30 кг.

Проте більшість модниць обожнювали силует Діора - і в минулому столітті, і зараз. Підкреслена талія, спідниця-трапеція натякають на тендітність і ніжність жінки. До речі, якщо до 20 століття жінки в одязі цього силуету справді не могли вільно рухатись і їм була необхідна допомога, то зараз жінки в New Look мають свободу і можуть бути сильними, але обирають жіночність та допомогу сильної частини людства.

Як і в минулому столітті, так і зараз жінки після довгої перерви захотіли одягати вишуканий одяг. Спортивні костюми, в'язаний трикотажний одяг стали символами 2020 року, проте комфорт це не єдине, що потрібно жінкам. Зараз дизайнери створюють колекції, наповнені жіночними моделями з розкішними елементами, пропонують сукні та спідниці на щодень, так як поклик жінки виглядати та почуватись прекрасною, тендітною і ніжною не зникає.

 

Темою третього майстер класу стали затишок і комфорт в поєднанні з розкішшю і жіночністю, які є синонімами брендів Loro Piana та Brunello Cucinelli. З цією темою хотілось доторкнутись до філософії та традицій цих розкішних італійських марок, розповісти і ще раз піднести їхню майстерність та якість.

Висока якість кашеміру Loro Piana пояснюєтсья тим, що його отримують з підшерстку кіз, які живуть в горах Азії. Клімат цієї місцевості дуже суворий, особливо в холодну пору року, тому ці тварини мають декілька шарів шерсті. Ближче до літа тварини починають втрачати нижній шар шерсті, який вичісують пастухи. Бренд Loro Piana викуповує цю шерсть і переробляє її на своїх заводах в Італії, застосовуючи знання і традиції шести поколінь та інновації у текстильній галузі.

Один з винаходів Loro Piana - технологія Storm System, яку використовують для надання водонепроникних властивостей натуральним тканинам. Таким чином марка створює одяг, який має не лише бездоганний вигляд і надає комфортні відчуття, а й зберігає тепло, має захисні властивості від негативного впливу погодних умов і відштовхує вологу. В асортименті бренду є й інші унікальні матеріали:

  • Pecora Nera - 20 років досліджень і роботи, внаслідок яких компанія створює вироби з шерсті чорних овець високої якості;
  • The Lotus Flower - тканина, виготовлена з надзвичайно тонких ниток квітки лотуса;
  • The Gift of Kings - найтонша шерсть неперевершеної якості, яку отримують від мериносів з пасовищ Австралії та Нової Зеландії.  

Для виробництва кашеміру Brunello Cucinelli також використовується підшерсток кіз Середньої Азії. Тисячі надзвичайно м'яких і тонких волокон приховані під зовнішнім шаром грубшої шерсті. Цей підшерсток називають пуховою ковдрою, яка виконує функцію термоізоляції для тварин. Поєднуючи природні волокна з інноваційними технологіями, бренд створює речі найвищої якості, які, за словами дизайнера, можна передавати у спадок.

Особливої уваги також заслуговують трикотажні вироби Brunello Cucinelli. Майстри поєднують в’язаний дизайн з вишивкою, бісером і паєтками, утворюючи різноманітні узори. Трикотажі з ефектом шерсті, техніки в’язання, які підкреслюють ідеї колекцій бренду і навіть в’язка ручної роботи створені для того, щоб вражати весь світ вправністю майстрів італійської марки Brunello Cucinelli.

Слідкуйте за новинами і до зустрічі на наших наступних заходах! 

up